Κυπριακό Κέντρο Καταναλωτή για
Εναλλακτική Επίλυση Διαφορών (ADR) –
Υπηρεσίες για Μέλη ΟΕΒ
H OEB θα ήθελε να υπενθυμίσει τα μέλη της ότι με βάση τον περί της Εναλλακτικής Επίλυσης Καταναλωτικών Διαφορών Νόμος του 2017 (85(I)/2017), οι Επιχειρήσεις είναι υπόχρεες να ενημερώνουν τους Καταναλωτές για το Φορέα ή τους Φορείς Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ) από τους οποίους καλύπτονται όταν η διαφορά δεν επιλυθεί. Σε περίπτωση που μια Επιχείρηση αρνηθεί ή παραλείψει να το πράξει υπόκειται σε πρόστιμο από την Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή.
Το Κυπριακό Κέντρο Καταναλωτή για Εναλλακτική Επίλυση Διαφορών είναι Φορέας Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ADR) εγκεκριμένος από την Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή με βάση τον περί της Εναλλακτικής Επίλυσης Καταναλωτικών Διαφορών Νόμο του 2017 (Ν.85(Ι)/2017). Ο Φορέας καλύπτει διαφορές μεταξύ καταναλωτών και επιχειρήσεων.
Τα πλεονεκτήματα οποιασδήποτε επιχείρησης να υπάγεται σε Φορέα Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών είναι πολλαπλά, όπως:
✓ Ανταγωνιστικότητα ✓ Καλή εξυπηρέτηση του πελάτη ✓ Αποφυγή Παραπόνων
✓ Ταχύτητα και Χαμηλό Κόστος ✓ Αποφυγή Αρνητικής Δημοσιότητας
✓ Ευέλικτες Διαδικασίες ✓ Αποφυγή Συγκρούσεων
Στην ιστοσελίδα https://adrcyprus.com/el/traders/oeb/ παρέχεται πληροφόρηση προς τις επιχειρήσεις Μέλη της ΟΕΒ και δίνεται η δυνατότητα στα Μέλη είτε να απευθυνθούν στο Κυπριακό Κέντρο Καταναλωτή για Εναλλακτική Επίλυση Διαφορών είτε στην ΟΕΒ για εκδήλωση ενδιαφέροντος. Παρέχεται και η δυνατότητα εγγραφής online μέσω σχετικού συνδέσμου.
Οι επιχειρήσεις Μέλη της ΟΕΒ έχουν τη δυνατότητα να που εγγραφούν ως Μέλη στο Κυπριακό Κέντρο Καταναλωτή για Εναλλακτική Επίλυση Διαφορών με χρέωση €100 πλέον ΦΠΑ ετησίως.