Σχετικά με το πιο πάνω θέμα, επισυνάπτεται Προσχέδιο Οδηγού που στάληκε στην ΟΕΒ από την Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή (ΥΠΚ), για τυχόν εισηγήσεις/απόψεις σας, μέχρι τις 10.4.2024.
Ο Οδηγός αυτός αφορά και απευθύνεται σε εμπόρους λιανικής οι οποίοι είναι άμεσα συμβαλλόμενοι με τον καταναλωτή ή/και σε εμπόρους οι οποίοι ενεργούν ως παραγωγοί ή/και εισαγωγείς προϊόντων που ανακοινώνουν μείωση τιμής, συνοδευόμενη με δώρο προσφορά. Σε κάθε ανακοίνωση μείωσης τιμής θα πρέπει να αναγράφεται πάντοτε η προγενέστερη τιμή.
Για προγράμματα επιβράβευσης πελατών, όπως για παράδειγμα από τη συσσώρευση βαθμών (πόντων), θα πρέπει να είναι ξεκάθαρη και κατανοητή η πολιτική της επιχείρησης. Τιμή γνωριμίας είναι αποδεκτή έκφραση για πρώτη κυκλοφορία αγαθού/προϊόντος και υποδηλώνει ότι η τιμή του προϊόντος είναι αρχικά χαμηλή και ότι σύντομα θα αυξηθεί. Συνοδευόμενες με δώρο προσφορές είναι συνήθως προσφορές υπό τον όρο αγοράς προϊόντων.